Saturday 30 April 2011

Just saying..

Καλησπέρα σε όλους. Απόψε ομολογώ πως δε μου έκανε όρεξη ούτε το μπαλκόνι, ούτε να γράψω κάτι ιδιαίτερο. Δεν ξέρω τι με προβληματίζει σήμερα. Πριν μερικές ώρες έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλιαράκι που είχε ξεχάσει η αδερφή μου εδώ την τελευταία φορά που ήρθε και διάβαζα κάτι πολύ ωραία πράγματα. Νομίζω θα γράψω μερικά εδώ, αλλά δε θέλω να τα αναλύσω. Όχι σήμερα τουλάχιστον.
Α ναι, ο προβληματισμός της ημέρας είναι: γιατί αγόρι μου βλέπεις θρίλερ ενώ δεν το αντέχεις; Πάρε να 'χεις τώρα. (δεν είμαι και απ' τους πιο γενναίους. Απογοητευτικό; )
Λοιπόν ας κάνω αυτό που είπα:

- Με μερικούς ανθρώπους επικοινωνείς χωρίς λόγια. Με μια ματιά καταλαβαίνεις πώς νιώθουν, τι σκέφτονται, τι θα κάνουν. (το έχετε βιώσει εσείς αυτό;)
- Το θέμα είναι πώς θα ζήσεις καλά με τους υπόλοιπους.

Η δειλία και το άγχος δε σε βοηθάνε να κάνεις τους άλλους να νιώθουν καλά μαζί σου..
- Σε ζηλεύω γιατί είσαι δημοφιλής. Εμένα δε με θέλει κανείς. Είμαι πάντα εκτός παρέας.
- Είσαι εκτός μόνο αν νομίζεις ότι είσαι.
(νομίζω αυτό μου άρεσε πιο πολύ απ' όλα..και ισχύει πραγματικά. 100% )

Η λέξη συγχωρώ (συν-χωράω) σημαίνει χωράω στον ίδιο χώρο. Για να συνυπάρχουμε πρέπει να μπορούμε να συγχωρούμε ο ένας τον άλλο. (ναι δεν περιμένατε εμένα να σας πω την ετυμολογία της λέξης, σίγουρα, απλά ήθελα να το τονίσω λίγο)

- Δεν καταλαβαίνω γιατί στο σχολείο μαζί με όλα τα άλλα δεν κάνουμε και συναισθηματικά μαθήματα.
- Δε φτάνει που σου μαθαίνουν για τα γονίδια, θέλεις να στα εκπαιδεύσουν κιόλας;
(εδώ γέλασα ομολογώ. Κωμικοτραγική κατάσταση)

- Είσαι ανώριμος, έχεις αναπτύξει μόνο το μυαλό, αλλά από συναισθηματική ευαισθησία.. καληνύχτα.
- Ωριμότητα σημαίνει να προσπαθείς να με καταλάβεις ακόμα κι αν σε απογοητεύω.
(σωστός ο παίχτης..)

Έχουμε δυο αυτιά και μια γλώσσα για να μπορούμε να ακούμε περισσότερο και να μιλάμε λιγότερο.

(μακάρι να τα κάναμε και με αυτή τη σειρά φίλε μου)
Σοφία Μαντουβάλου


..

Σκέφτομαι αρκετά έντονα αυτό με το συγχωρώ και το "είσαι εκτός..". Νομίζω δεν έχω ιδιαίτερη διάθεση σήμερα. Δεν αφήνω ούτε τραγούδι γιατί θα είναι πολύ down. Καλό βράδυ σε όλους.

No comments:

Post a Comment