Friday 29 April 2011

102 views φίλε μου το blog-άκι; Πού στο καλό τα μάζεψε; Απορώ πραγματικά.
Και κάθομαι και χαμογελάω σα χαζός στο μπαλκόνι ( το οποίο το κόβω να γίνεται πασίγνωστο και στο τέλος η σπιτονοικοκυρά μου θα διεκδικήσει τα πνευματικά δικαιώματα. - εδώ γελάς καλέ μου follower διότι αυτή ήταν μια προσπάθεια να κάνω χιούμορ, αποτυχημένη κατά το 80% βέβαια, αλλά δεν παύει να είναι προσπάθεια κι η προσπάθεια είναι αυτή που μετράει, εκτός κι αν με δούλευε η μαμά μου όταν ήμουνα μικρός- )
Ευτυχώς που έκοψε η κίνηση και δεν παίζει να με δει κανείς και να με περάσει για τρελό. Μόλις πέρασε και το τελευταίο λεωφορείο. Ναι, το τελευταίο πρέπει να 'ναι γιατί πήγε 11. Κάποιοι το προλάβανε και κάποιοι άλλοι όχι. Κι αυτή τη φορά δεν έχει επόμενο όπως λένε όλοι πάντα. Εκτός κι αν κάποιος θέλει να περιμένει ως το πρωί. Ok. Αρκετά για απόψε.
Η δημιουργία αυτού του post ήταν απλά και μόνο αποτέλεσμα της επιθυμίας μου να βάλω ένα ακόμα τραγούδι. Οπότε πάρε τραγουδάκι και αντίο.

No comments:

Post a Comment