Thursday 28 April 2011

Έκανα μια σύντομη περιήγηση σε διάφορα blogs και απογοητέυτηκα με τούτο, το δικό μου. Η αποτυχία σου λέω. Βασικά μιας που είναι και πρώτη μέρα, λέω να μην απογοητευτώ ακόμα. Α, να σημειώσω και την ημερομηνία να του κάνω γενέθλια του χρόνου. Ναι, γιατί θα το έχω ως τότε.
Όλοι μιλάνε λοιπόν για την κατάσταση της Ελλάδας φίλε μου. Μας έχουν κάνει και ανέκδοτο εις τα εξωτερικάς. Το ήξερες; Καλά να μου πεις, εδώ εμείς γελάμε με τα χάλια μας.
Εντάξει δε μιλάνε όλοι γι' αυτά. Άλλοι μιλάνε για ταινίες. Αλλά είναι άπειροι κι αυτοί και μάλιστα πολύ καλοί μερικοί. Άμα αρχίσω κι εγώ να λέω για τέτοια, άστα να πάνε.
Άλλοι σχολιάζουν διάφορα θέματα με χιούμορ. Άκυρο, δε μπορώ να το κάνω. Δεν έχω χιούμορ.
Ε και δώσ' του να μιλάνε και για μουσική. Έχω κάπου έχω ένα blog τέτοιο αλλά εδώ θέλω να πω άλλα πράματα. Το θέμα είναι πως δεν ξέρω τι πράματα. Νομίζω έψαχνα κάπου να γράφω, που να μπορώ να γράφω ειλικρινά. Α ναι, είμαι ειλικρινής γενικά in real life. Μέχρι εκεί που με παίρνει. Γιατί τι να την κάνεις την ειλικρίνια όταν περιέχει πράγματα και λόγια που μπορούν να πληγώσουν τους άλλους; Απλά τα καταπίνεις (και γδέρνουν το λαιμό σου σα μπρόκες) για να μην πληγώσεις.
Άλλοι που λες γράφουν ποίηση. Ήθελα να κάνω follow ένα-δυο τέτοια blogs αλλά φοβήθηκα μη με περάσουνε για φλώρο. Αλλά ποιος να μου πεις; Να θα πάω τώρα και θα κάνω follow. Στα κομμάτια να πάει. Έχουμε και ευαίσθητες χορδές, πώς να το κάνουμε;

Έλα. Κάνε κι εσύ follow αγαπητέ περαστικέ. Υπόσχομαι να γίνομαι πιο ενδιαφέρον στο μέλλον. Πρώτη μέρα είναι. Προσαρμογή you know?

4 comments:

  1. Eγώ πάντως χαμογέλασα... κι αυτό είναι σημαντικό.
    Καλορίζικο το μπλοκ σου

    ReplyDelete
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ..
    ελπίζω να βελτιωθώ στο μέλλον.

    ReplyDelete
  3. Πρώτος follower.
    Γιατί μ'αρέσει ο τρόπος μου γράφεις.
    Μου θυμίζει εμένα. -το απόλυτο κοπλιμέντο-
    Και μη πιέζεσαι να γράψεις κάτι.
    Και όσο για τη γλώσσα. Και γω το αναρωτιέμαι συχνά. Πουθενά δεν έχω φτάσει.
    Και τέλος, ωραίο τραγούδι ακούς κάθε βράδυ στο μπαλκόνι.

    Αυτά. Καλορίζικο όντως.

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ φίλε μου.
    Είναι όντως τιμή να έχω επιτέλους ένα follower!
    H αλήθεια είναι πως η όλη ιδέα του blog ξεκίνησε γιατί είχα πολλά να πω. Και μόλις το έφτιαξα, σα να σβήστηκαν όλα από το μυαλό μου.
    Θέλω να γράψω αλλά κολλάω.
    Θα βελτιωθώ, υπόσχομαι.

    Καλό ταξίδι με τους Portishead!

    ReplyDelete