Sunday 1 May 2011

Είναι μερικά πρωινά που ξυπνάω και θέλω να αρπάξω ένα σακίδιο και να φύγω. Να εξαφανιστώ. Όχι για να δω αν θα με ψάξει κανείς, καλά μπορεί και γι' αυτό (τι ελικρινής που είμαι ο άτιμος), αλλά κυρίως γιατί απ' το να κάθομαι εδώ και να με θυμούνται όλοι όποτε θέλουν, προτιμώ να επιλέξω να μη με μπορεί να με βρει κανείς. Είναι θέμα επιλογής. Εννοώ στη μία περίπτωση κάθομαι και περιμένω και κανείς δε χτυπάει την πόρτα και γίνομαι θλιβερός αφού κάθομαι και μιλάω - όσο μπορεί να το πει κανείς αυτό συζήτηση ή ομιλία ή οτιδήποτε- σ' ένα blog. Αντιθέτως στην άλλη περίπτωση επιλέγω να 'μαι μόνος και παίρνω τα βουνά. Αυτό λοιπόν συμβαίνει μερικά πρωινά. Μετά αφού πιω έναν καφέ, έχω συνέλθει και κάθομαι στ' αυγά μου και πιο συγκεκριμένα στο μπαλκόνι μου. Να 'χε στόμα και μιλιά κι αυτό το καημένο, τι παράπονα θα μου έκανε. Ας το πλύνω σήμερα. Έτσι, για να το ευχαριστήσω για τις αμέτρητες ώρες που μ' έχει ανεχτεί.
Τι θα έκανα αν δεν είχα κι αυτο.. Είμαι τραγικός. Μετά το πλύσιμο του μπαλκονιού θα βγάλω το σκύλο βόλτα να πάρω και λίγο αέρα. ( η αλήθεια είναι πως δεν έχω σκύλο, αλλά πάντα ήθελα να το πω αυτό. )





και για σήμερα άκου

2 comments:

  1. Σίγουρα δεν είσαι ο μόνος που μιλάει σε ένα μπλοκ...
    Είμαστε εκατοντάδες οπότε μην νιώθεις μόνος.
    Οσο για το σκύλο...δεν βαριέσαι...και γω ειχα αλλά επέλεξα να μην έχω πια. Μεγάλη αγάπη δεν λέω αλλά και πολύ μεγάλο βάσανο. Θελει καλά κουράγια και εγώ δεν τα διαθέτω . Απ όλες τις απόψεις.

    Καλό ξημέρωμα

    ReplyDelete
  2. Κι εγώ δε θέλησα να αποχτήσω μέχρι τώρα, γιατί φοβάμαι πως θα δεθώ μαζί του και θα μου είναι πολύ δύσκολο όταν θα πεθάνει..

    ReplyDelete