Friday 6 May 2011

Δε γράφω αυτές τις μέρες γιατί δε βρίσκω κάτι ενδιαφέρον να πω. Χτες έκανα το πρώτο μπάνιο. Πολύ αργά, Μάης πήγε. Άλλες φορές από μέσα Απρίλη ήμουν στη θάλασσα. Αυτό ήταν το μόνο νέο. Δε νομίζω ότι έχω τίποτα άλλο. Περιτριγυρίζομαι όπως πάντα απ' τα προβλήματα μου, αλλά προσπαθώ να μην τα παίρνω στα σοβαρά. Με πιάνουν και τα υπαρξιακά μου και ψάχνω κανέναν πρόθυμο να υποστεί τις σκέψεις μου αλλά δεεε. Αnyway. Είμαι τόσο ενδιαφέρον τύπος όπως φαίνεται. 




Call me, Call me - Matisse

3 comments:

  1. Όλοι ψάχνουμε να βρούμε αυτόν τον κάποιον...
    Πολλές φορές τον βρίσκουμε, μένει για χρόνια στη ζωή μας, κι ύστερα επειδή έτσι απλά του ήρθε φεύγει. Χωρίς λόγο.
    Δεν βαριέσαι. Την φιλοσοφούμε πολύ τη ζωή και τελικά εμείς είμαστε αυτοί που πέφτουμε στα χαντάκια της.

    Οσο για το μπάνιο σου... καλό καλοκαίρι σου εύχομαι αφού ήδη ξεκίνησες

    ReplyDelete
  2. Έχεις απόλυτο δίκιο. Όσο πιο πολύ φιλοσοφεί κανείς τη ζωή τόσο πιο πολύ την πατάει μαζί της. Αναρωτιέμαι πως γίνεται ή μήπως όλοι αυτοί είμαστε ανόητοι πια. Τι να πω..

    ReplyDelete
  3. Δεν είναι ότι είμαστε ανόητοι... μάλλον απελπισμένοι είμαστε (όσο κι αν ακούγεται βαρύ αυτό, αν το καλοσκεφτείς έτσι θα το δεις).
    Εδώ μέσα έχουμε μια διέξοδο. Γιατί να μην δίνουμε λοιπόν μια ευκαιρία στον εαυτό μας να εκτονωθεί;
    Κάνε αυτό που σε ευχαριστεί και σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Αυτό ειναι και το σημαντικότερο.

    Καλημέρα
    Να χεις μια γλυκιά Κυριακή

    ReplyDelete